duminică, 9 decembrie 2007

we realise shit

ha..hai sa zicem ca mi dau seama de multe chestii in momentul asta...de oameni si de sentimente.
nu credeam sau cel putin speram sa nu fie nevoie de ceva asa de trist k sa mi deschis ochii once and forever..poate as fi vrut sa i tin inchisi...poate as fi vrut sa mi continui existenta intr o lume imaginata de mine in care era totu k....dar ce vbesc eu aici?nu mi doream toate astea,aveam nevoie de ceva adevarat...and i got my reality.
eternul grup de oameni....exact aceeasi oameni in exact aceleasi zile in exact acelasi loc...cu exact aceleasi barfe si aceeasi bere bauta in acelasi loc...nu mai e monotonie...asta nu mai e rutina...e ipocrizie.hai sa fim happy...hai sa mergem toti si sa bem...hai sa ne limitam la atat...sa nu ne dorim mai mult si sa credem k conducem lumea...k suntem "rockeri" si k ne permitem orice
...sau hai sa nu...
el mi-a zis k de fapt nu exista prieteni...friends just come and go...si din pacate incep sa realizez asta.stau si ma gandesc chiar am prieteni?chiar pot sa sun pe cineva la 3 noaptea si sal chem la un ceai cause i feel depressed?chiar am asta?....incerc sa vreau sa cred k am....dar la urma urmei in inima mea stiu pe cine am...
as vrea sa dau din glezne...sa mi lovesc usor picioarele incaltate in niste pantofiori rosii si sa dispar...sa ma trezesc undeva in Oz...in Paris sau oriunde altundeva...:))am disparut...wow
incep altceva..incep o alta viata?nu...e tot aceeasi doar k il am langa mine....and thats all i need
poate chiar ma transform intr-o veritabila optimista si incep sa vad partile bune din tot...:dsi ce dak?what do you care?vreau doar sa ma lasati sa traiesc....
cause i'm happy:D

Un comentariu:

totul poate fi cum vrei spunea...

fi happy noah,nu o sa mai cazi.Si daca o sa cazi si o sa fi in balta o sa ma arunc si io daca nu te voi poate scoate,si o sa ne radem si o sa ne balacim cu papaleasca si o sa fiu intotdeauna cu tine...