joi, 6 decembrie 2007

grandparents?

off...ce frumos...un pic ametita de la vinu ala bun..un pic dependenta de tine uite k am ajuns s i la bunici:P
ciudat dar frumos:Psarazele..urasc saratzelele....dar park aveau gust bun acuma..park kiar miau placut..i really enjoyed the time with him and his grandparents:Pis shozi..k orice bunici...si mi au lasat un gust dulce in gura..un gust de el...de vin....de fericire si de impreuna
.mi am dat seama k chiar nu se mai poate intampla nik.si astept sa mergem la biserik:)))astept sa inving toate cliseurile alea de genu plimbari in parc sub lumina lunii desi imi surade ideea(dak as fi pe tusi:))) si stiu k pot,stiu k chiar niciodata nu ma voi plictisi cu el...niciodat nu va interveni monotonia..totdeauna va exista turta dulce..tigara..cafeaua si el
ma intrebi tot timpul de ce fac asta...pt k te iubesc...

Un comentariu:

totul poate fi cum vrei spunea...

te iubesc tu adaaaaaa...te iubesc te iubesc si io mult mult de tot si nu vreau sa te pierd niciodata(omg uic e scriu k nu pot sa cred toate cliseuriile astea de cuvinte care nas mami vrea sa le zic si sa le scriu,da tat timpul imi vine...)