miercuri, 5 decembrie 2007

ceai si turta dulce

am fost in central...in vechiul si eternul central.cu aceleasi mese cu aceiasi oameni..numai ca impodobit de craciun..oo da vine craciunul...so what?chiar conteaza ca au pus beteala si chestii din brad?asta e spiritul craciunului?am inceput sa nu mi mai pese.
oricum...am beut ceai..as fi beut cafea da nu aveam numa 2 zeci de mii..am beut ceai si am mancat turta dulce facuta de bunik mea..e delicioasa...si am stat langa el si lam privit...chiar mi se intampla ceva frumos...
makr pentru cva e bun carciunul:pt turta dulce lu oma.si acum pt el...a venit moshu mai repede
nu mi doresc nik de craciun,sunt fericita:P
dupa mult timp pot spune k sunt fericita.
si maine?ce o sa fac?unde o s amerg?nu conteaza....stiu cu cine o sa merg...azi au fost turta dulce si ceai..maine cine stie ce va fi?:D

Un comentariu:

totul poate fi cum vrei spunea...

fiecare secunda din viata ta e un plilej sa schimbi totul...sa nu uiti o turta dulce daruita din inima.Ea este mai mult decat crezi.