miercuri, 5 decembrie 2007

despre mine

am un prieten imaginar...il cheama kenny dar in ultimul timp nu mai am avut nevoie de el...il "foloseam" knd ma simteam singura.acuma nu mai sunt singura,acum am aripi.traiesc dezordonat...foarte dezordonat.
am o bluza in dungi rosu cu albastru,e mare si larga,o ador.am primit o de la cineva special...e facuta pentru mine,sta pe mine k pe umerash da nu mi pasa:P
peste 2 saptamani e ziua mea,nu vreau sa primesc nik..numa sa mi repare mama telefonu ala vechi(pe care l am stricat la rosia,unde mi am si pierdut cartela si ink alte cateva chestii).
vreau sa vina prodigy.vreau sa se faca 30 decembrie.
am un par aiurea,knd il intind imi sta cat de cat bine da nam plak...asa k imi sta k pula.tre sa ma vopsesc..k nu mai am niciun dumnezo de culoare in cap...
la scoala tre sa purtam camasa alba si blugi..najpa
cik imi sta bine in camasa..nu cred:P

Niciun comentariu: