duminică, 16 decembrie 2007

duminik:-?

uuuff.nam mai scris de mult...de 6 zile:-? cred...oricum,things are pretty ok..i mean
nah..ieri toata lumea had her fun,ea o fo la dnb,el o fo la goa,io stat acasa si vazut megastar:
si totusi nu ma plang:D wtf?de ce sa ma plang?i mean mi a zis o prietena dak imi doresc ceva de craciun..i-am zis k i-as face o lista apoi m-a intrebat dak imi doresc cva imaterial..si i-am zisNU...chiar nu mi doresc ik din punctu asta d evedere..poate sa l vad mai mult..mai mult...si tot mai mult
k goddammit imi lipseste k dracu acuma...nu l-am vazut de ieri...sun k o pizda din aia care l asteapta pe "iubi" dar ce naiba?chiar mi dor...
si...asa incet incet dar sigur..vine ziua mea...:)))oo da ziua mea
plm...nu vreau sa vina...ce-o sa fac d ziua mea?ma duc de dimineata cu mama si el la nuj ce asociacie anti drog=))halal cadou de ziua mea right?nici nu-mi doream altceva...:
oricum singurul lucru care conteaza e k el va fi cu mine toata ziua si o sa fie bine:D
si al naibii sa fiu dak nu o sa ma stric,makr de ziua mea:((
astept sa vina..si astept..si stiu k va veni...:D he always comes:))
nu vreau sa devina un fel de jurnal...blogu asta nu vreau sa fie la fel in fiecare zi..mam trezit am beut cafea am facut aia bla bla
desi o sa scriu si despre asta
despre o zi normala din viata mea..
in timpu scolii:-?
nah bene
imi iubesc patu:Xdesi e plin de chestii si haine si altele...ii bun:>
imi ador dulapu vesnic dezordonat si plin de haineee..pliin si esarfe si caciuli si genti si mi iubesc elefantzelu care sta cu mine noaptea
si gata

Un comentariu:

totul poate fi cum vrei spunea...

is gelos pe nea elefantel,ca el doarme cu tine in fiecare noapte:)))
mi dor de tine