vineri, 7 decembrie 2007

in sfarsit mere

no asa...dupa multe si indelungi incercari imi mere blogu:))messu nu mere...vesnicu si vitalul mess...far de care nu putem trai si in fata caruia ne petrecem o mare parte din zi...sau nu?
hmmm az mio trebuit sa mi schimb ceva...adik..na,in afara faptului k am stat 2 ore la scoala dupa care am mers cu "fetele" la un coleg sa bem vin fiert...o cana doua trei...si k mio mers gura toata ziua...mio trebuit cva nou:))asa k mi am luat o bluza in dungi..si mam tuns...mi am bagat foarfek in par si mi am tras un fel de breton:))nui destul k am un par k pula acuma un par k pula cu breton:))sii....am mers dupa el,incep sa mi dau seama k nu mai merge nik fara el...la o cafea un deli,tigari si...amelie:P...hai k sa facut 5..ma duc la cambridge:))nuu stai sa te mai simt aproape...mai stai cu mine,si stau:Dsi incet incet ajung la ora la care vineri seara toata lumea iese in oras...toti kre stau in timpu saptamanii si fac teme si stau pe messu vietii ies vineri seara in oras...si noi sa nu ne lasam mai prejos...ajungem la trista concluzie k singuru loc cat de cat citav ramane central unde in mod ciudat dar evident toate mesele sunt ori ocupate ori rezervate...nui nik mergem mai departe...si ajung undeva..bla..atat de sec si de "trendy" unde cafeaua are gust de plastic...cafeaua:((esenta vietii nu e buna...si atunci la ce sa te mai astepti?aaa da....e el cu mine....si stau sil privesc sii tin capul intre maini si mi jur k totdeauna il voi tine de mana...si cuvintele?care cuvinte?aaa cliseurile?nuuu navem nevoie de el...o privire...un sarut....o gura de cafea si un fum tras din lucky strike...si atat...nam nevoie de mai mult...si timpul fuge pe langa noi....ii facem cu mana tristi si ii zicem"fuck you"...
pt k la urma urmei ramane tot ada si el...asteptand sa vina o noua zi...cu cafea tigari si amelie...mon amelie....

Un comentariu:

totul poate fi cum vrei spunea...

amelieeee....je t aime mon petit amelie...